безкоштовна доставка
при замовленні від 1200 грн.

Питання та відповіді

Як оформити замовлення?

Оформити замовлення можна двома способами:

  • Онлайн на сайті;
  • По телефону.

Якщо у вас виникли питання або ви хочете отримати додаткову консультацію, зв'яжіться з нашими менеджерами за телефонами, які вказані на сайті.

У вас оптовий магазин або роздрібний?

Ми здійснюємо роздрібний та оптовий продаж кави.

Як можна оплатити товар?

Замовлення можна оплатити декількома способами:

  • На карту МоноБанк;
  • Готівковим розрахунком кур'єру по місту Дніпро по повній передоплаті;
  • Накладеним платежем (Післяплатою відправляємо тільки каву у зерні та за умов часткової передплати. Якщо бажаєте замовити каву мелену під власний спосіб приготування - скористайтесь онлайн-оплатою).
Де і як можна забрати свій товар?

Покупець може вибрати найбільш підходящий варіант транспортування, який доступний в його населеному пункті:

  • «Нова Пошта»

Ми співпрацюємо з перевіреними кур'єрськими компаніями, тому є можливість отримання посилки не тільки на пошті, але і доставка кур'єром до дверей. Стоимость курьера по м. Дніпро от 70 грн.

У вас є безкоштовна доставка?

Доставка здійснюється операторами «Нова пошта» і «Ін Тайм» в регіони України. Умови безкоштовної доставки:

  • При сумі замовлення від 1200 грн, безкоштовна доставка по Україні;
  • При сумі замовлення від 500 грн, безкоштовна доставка по м. Дніпро.
Ви можете зробити свіже обсмажування кави?

Звісно! Ми робимо обсмажування кави на замовлення клієнта. Підприємці можуть замовити обсмажування і склад на свій смак і випускати каву під власним брендом.

Чи підлягає товар поверненню?

Ви можете обміняти або повернути будь-які товари, куплені в нашому магазині протягом 14-ти днів з дня покупки відповідно до «Закону про захист прав споживача».

Що робити якщо кава не сподобалася?

Якщо Вам не сподобалася кава, ми можемо замінити її на іншу або зробити повернення коштів. Напишіть на пошту lavazzacoffeukraine@gmail.com або зателефонуйте нам по телефону, який вказаний на сайті. 

У мене є скарга, куди звернутися?

Ми завжди йдемо на зустріч клієнту! Якщо у Вас є скарги або пропозиції повідомте нам про це! Свою скаргу Ви можете відправити листом на пошту infocoffeestory@gmail.com . Або зв'яжіться з нашими менеджерами по телефону, який вказаний на сайті! 


З будь-яких інших питань звертайтеся до наших менеджерів по телефону, який вказаний на сайті.
З радістю відповімо на всі Ваші питання!